luni, 17 august 2009

Cocaina americana si anticriza romaneasca

O ştire pe care am găsit-o pe Realitatea şi pe care nu am mai căutat-o la sursă povesteşte rezultatele unui studiu interesant. S-au luat nişte cercetători şi au numărat pe câte bancnote se găsesc urme de cocaină. În (sic!) SUA şi Canada, 85-90% dintre bani au urme de cocaină. La polul opus se află China şi Japonia, ale căror bancnote au urme de cocaină doar în proporţie de până-n 20%. E important de spus, în acest context, că pe iniţiatorul studiului îl cheamă Yuegang Zuo... Dar se mai poate şi ca asiaticii să îşi cumpere droguri cu card.

Al doilea element mediatic care mi-a atras interesul azi (până-n 11), a fost articolul foarte bine documentat al celor de la Business Standard care analizează viziunea anticriză a Guvernului României.

Să aveţi o zi bună:)


===== Disclaimer =====
1. Nu am nici o legătură (contractuală sau nu) cu grupul Realitatea-Caţavencu. :))
2. Titlul, mai ales în a doua parte a sa, nu se găseşte într-o strânsă legătură cu restul textului. E un joc, şi e jocul meu.

4 comentarii:

Laura spunea...

dar nu poti inhala cocaina prin card

Dudu Vasile spunea...

true. pot presupune că japonezii folosesc un tub mic de la roboţeii lor, iar chinezii, un fir de orez :P

Sorin spunea...

Folosesti cardul ca sa-ti faci liniutele. Deci sa verificam si cate carduri au urme de coca.

Dudu Vasile spunea...

Sorine, cu verificatu' cardurilor.. ai grija la phishing :D

Powered by BannerFans.com