marți, 26 iunie 2007

Dumnezeu si'a dat seama ca am nevoie de terapie intensiva!

daca şocul de acum un an si 28 de zile (da, cel legat de accident) nu a fost de ajuns, iata ca astazi accidentul isi lungeste fara masura consecintele. daca dupa marea palma nu mi'am revenit de tot, iata ca, astazi, mi se leaga de gat, nas si mai ales frunte (si de ce nu, maini) firele care sa ma tina atent. sa ma tina in priza. sa ma faca aware... deci oamenii ma cerceteaza si ma invinovatesc de anume chestii. un moment bun ca, daca pana acum nu, macar eu sa incep sa ma cercetez. in mod serios.
deci cum ar veni, n'a fost de'ajuns ca s'a lasat cu flacari, sange si ceva mai tarziu reparari si scoateri de organe; nici ca oamenii prin jur s'au speriat ca vai de lume, si pe buna dreptate; nici ca banii a trebuit sa curga garla (dupa standardele mele, cel putin), iar punguta s'a dus adesea pe minus; n'a contat nici chiar ca am luat hotarari pe bune si mi'am jurat grija eterna. nu...
din pacate, si numa' din vina mea, a fost nevoie, si sunt sigur de asta!, ca pentru urmatoarele luni bune (ce zic eu, de la unu-doi ani in sus) sa ma leg c'o scarba de proces, o noua sugativa de bani, stres, si alte lucruri ilegale intr'o lume ideala.
ma recunosc dependent de rahaturi cu iz de "las' ca nu se afla", si... "...si daca se banuieste ceva, neg totul", si ma declar la dispozitia Atotputernicului spre vindecare. Amin, asa sa'mi ajute Inspiratiunea!

nu stiu daca, si daca da, in ce fel, v'ajuta pe voi, dragi viitori fosti cititori, cuvintele mele. dar pentru mine sa le pun aici nu este altceva decat o marturisire a situatiei si a consecintelor ei. raspund la intrebari.

pana la noi ordine, blog personal temporar (l.e.: auto-)suspendat.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Si adultimea ce parere are despre toate astea?

Dudu Vasile spunea...

[= oamenii prin jur s'au speriat ca vai de lume, si pe buna dreptate =]...

Anonim spunea...

ce-i drept n-am fost prea specifica (sau precisa cum se zice mai nou), vroiam sa intreb cum te-ai descurcat cu reactia lor.caut o solutie si d-aia intreb

Dudu Vasile spunea...

eu m'am descurcat f bine cu reactia lor, pentru ca reactia lor a fost una buna. in sensul ca nu au inceput sa planga, sa strige, deloc d'astea... a fost bine, caci prin asta mi'au luat o grija de pe cap.
ce sa zic... o solutie cauti? ai situatie asemanatoare? atunci si ai deja solutia, ca altfel nu erai in situatie.
succes!

Anonim spunea...

dar te influenteaza in decizile tale? 'ei' I mean. cum faci daca toti sunt impotriva? Inseamna ca trebuie sa mergi sa te culci (vezi zicala cu "daca doi iti spun ca esti beat")? Man, asta suna ca o scrisoare din-aia dintr-o revista pentru neveste disperate! :) Sorry. E mai usor si mai selfpreserving sa cauti raspunsuri intre straini

Dudu Vasile spunea...

sa cauti raspunsuri intre straini este, pentru mine cel putin, asemanator cu cautarea okelarilor mei in buzunarul soferului de ratb...
nu ne intelegem si vorbim in paralel, dar daca vrei sa dezvoltam discutia poti sa imi trimiti IM pe mess, id'ul se gaseste.. asta mai ales ca m'ai numit "man" si asta imi da ceva mai mult curaj:))

Anonim spunea...

chestia cu id-u' e un fel de task din ala din povesti?:)
Probabil ca ai dreptate cu paralelismul. O sa caut asadar id-u'... poate gasesc si un cal care mananca jar.:))

Anonim spunea...

Azi, in autobuz, numele soferului de ratbv era vasile. m-am gandit k la el in buzunar pe langa spaga ai putea gasi ochelarii tai.:)

Dudu Vasile spunea...

okelarii ii am kiar acum pe propriu'mi nas, deci nu erau in buzunaru' lu' vasile. ratbv? bv? vezi? d'aia.. ar fi la un ratb'ist..
eniuei..:)
raddyben

Powered by BannerFans.com