joi, 14 iunie 2007

[oras] sala radio. again. the show must go on...

atentie!
ca muzician, nu trebuie sa te placa doar colegii si cunoscatorii. caci chiar si acestia se pot uita cu spranceana launtrica ridicata la tine cand canti si te strambi. daramite publicul neavizat!
uratule!
da... iar am fost la concert la Sala Radio.
ma feresc de oamenii care au ticuri. oamenii urati au ticuri. iar cei frumosi, daca... fac ticuri, sunt urati.
nu'mi place sa fiu muzician (au incercat ai mei prin clasa a 2'a... pana prin a 8'a). Ca muzician, canti dupa partitura (exceptie jazz, dar jazzul nu este muzica:P). cum sa te exprimi daca ai o partitura de urmat?
bun, inteleg, interiorizezi muzica si o interpretezi asa cum simti. da' daca vrei sa vorbesti cu nevasta'ta, sau cu un coleg de generala, sau cu mine, ce faci? incepi si te strambi? in mod natural, iti iei instrumentu' in brate si incerci sa'mi spui ce'ai de spus. ori n'ai prea multe de zis, ori ar trebui sa'nveti o droaie de piese. si'ti pierzi timpul, parol! invata sa te exprimi!
asa ca mai vorbesti cu mine cand vei fi compozitor!
....
"Pentru ca orice inceput este si un sfarsit, am ales (n.m.: ca bis) pentru aceasta seara un preludiu."

hai ca poate te'am luat cam tare. ma bucur ca ai deschis gura.
dar... parca inceputul doar are si un sfarsit, nu este unul!...
vii la mine cu vorbe auzite la altii??
deci ne'am inteles. ori compozitor autentic te faci, ori nu te vad!

Niciun comentariu:

Powered by BannerFans.com