sâmbătă, 27 octombrie 2007

artistii...

ma supara oamenii care.. sunt artisti si stiu ca sunt artisti. pana aici n'au de ce sa ma supere... e cam ciudat sa fii artist si sa nu stii, da' nici asa mare bai nu e. baiu', si supararea mea, incepe atunci cand artistu' nu se poate abtine sa nu ne arate ca stie ca e artist. da' mai.... (aici ma calmez eu..... ahmmmmm.... ahmmm.....) !!!!!! asa... ma scuzati, dar trebuia sa va las sa stiti ca ma mai si enervez uneori, mai ales cand sunt in fata monitorului si nu am in fata cui sa ma acidizez si sa rad mai tare. da, acidizez am scris acolo:))

asadar, sunt oamenii astia, care spun... "da, sunt la nusce facultate. da, normal ca acolo se fac artisti, nu ... (se vede) ?" completarea e a mea, pt ca probabil nu doar eu mi'am dat seama de penibilu' replicii... dar se vede si in altceva decat in replici... freza... imbracaminte... fular infasurat de jmii de ori... (este un accesoriu frumos, dar il cliseizeaza pardalnicii astia de artisti auto-constienti:-l)

sa nu mai zic despre provincialii care merg la scoala in orase mari (sa zicem, de data aceasta, bucuresti), si se skimba.. in ce? in artisti, pai in ce mama supararii sa se transforme!! dar, dupa cum spuneam, nu mai zic despre asta acum. deja simt ca mi'a intrat pixu'n blenoragie, ca sa zic asa, si nu e bine caci e ora mica si vreau sa dorm, serios vorbesc, multumesc pentru intelegere. de altfel, sunt putine sanse sa ma intorc la acest subiect, dar daca ii va fi acestui subiect sa fie vorbit in acest spatiu, asa sa se intample, amin, noapte buna, revenim.

tot cu copilarii, desigur:D

7 comentarii:

Parsion spunea...

Ar fi bine sa nu ii bagam pe toti intr-o oala. Totusi, ai suprins frumos ...„fenomenul“.

Dudu Vasile spunea...

multumesc, parsion. sunt insa de parere ca nu am surprins nimik aici, si ca a ramas mai mult in capu' meu.
te las sa pui degetu' unde crezi ca i'am bagat pe toti in oala. nu de alta, da' am avut grija...
parsion... ce sa zic, cred ca ti'ar sta bine cu fular:D

Anonim spunea...

mai e chestia ca daca in generala ai fost tocilar in lic simti nevoia sa fii rebel...dar nu iei in seama responsabilitatile...iar la fac ei bine artistii cica ar fii mai sensibili si asta vor fetele nu?
desigur tre sa fim tacuti si misteriosi pt ca sa sunt artistii dar comportamentul acesta are avantajele lui...daca nu vb mult nu scoti multe aberatii pe gura...

Dudu Vasile™: de ce nu comentezi pe blog asa?

tin perlele pt mine sunt egocentric.
si egoist.
conoscand am realizat ca sunt mic....un mic artist
pardon un mic artist era versu urmator.

:))

Anonim spunea...

poate si tu esti unul din ei...

Dudu Vasile spunea...

da, sunt. da, sunt un provincial venit la scoala la buc. dar despre asta intr'un episod urmator.
acreon..:-? cred ca si tu esti artist:))
rog pe aceasta cale ca toti care veti mai comenta aici sa va semnati cumva cu "-on" la urma

Anonim spunea...

offf..dudule..te-ai suparat....

Anonim spunea...

Raluca-on :)) Gata. M`am semnat. Btw... a adormit Toto ;))

Powered by BannerFans.com