vineri, 5 octombrie 2007

d'ale fjsc'ului. urma scapa...

eram putini...

eram simpatici si creduli, inca nu credeam ca situatia miroase urat la noi in facultate, incepand d'acolo de unde incepe si pestele...

am fost printre cei care n'au injurat facultatea incepand cu primul contact cu ea, la admitere. nu am injurat'o nici macar cand am vazut ca ore se fac cand e timp, cand se poate, cand altceva mai bun de facut nu gasim... (kiar mi s'a parut interesant. veti zice poate ca nu'mi cunosc interesul. sa zicem...) si nici kiar acum nu voi incepe sa'njur fjsc'ul. din principiu...

am ajuns insa in momentul in care, in afara de faptul ca sunt ultimul an, fac lucrarea de licenta cu d-l profesor Z.R. (dom' profesor, ma lupt inca cu transcrierea articolelor alora, iertati'ma...:">), cunosc cativa oameni buni, viitorul nu e tocmai negru, nimic nu ma mai bucura in facultatea asta. cu un laborator de fotografie poate m'ar indulci putin, da' m'am uitat pe orar si nici urma...

si asta din cauza faptului ca s'a intamplat urmatoarea situatie. o doamna profesoara (nu indiferenta studentilor, ori ca iubita, ori ca urata, dupa cum spune dumneaei) si'a dat demisia din cauza unei alte doamne profesoare. mai mari in "rang", mai ales pe niste considerente familiale... (da, este adevarat ca inca nu am aflat rezultatul la irp, dar ce pot sa fac? ce pot sa fac??... nu, nu mai pot... te'am rugat sa'mi speli si mie blugii aia, da? de trei ori!... hehe:D) si familiare (se'ntampla des), apropiatii fjsc'ului stiu despre ce vb. kiar daca d-l (sau d-na, nu mai stiu exact) decan ne'a promis de la inceputul anului 1 ca asa ceva nu se va intampla, si ca este normal sa existe anumite inclinatii, mediul in care a crescut... v'aduceti aminte, nu?

goatshit! :-l

... ne calmam...

nu, nu, nu, nu ne mai intelegem, e clar! nu'ntelegi??

este evident ca in urma doamnei profesoare s'a incercat motivarea plecarii in diverse moduri, cum ca nu ajungea timpu', cum ca nu facea fata... treaba cu capra din nou!! doamna profesoara a plecat din cauza jignirilor si nedreptatii fatise, nu neaparat fata de dumneaei, ci si fata de ceilalti studenti.

eu pun acum aici asta ca lumea sa stie... vezi, lumea nu trebuie sa uite! e o realitate cruda... (respect vama [veche]!) ma declar sustinator al doamnei profesoare care a plecat, si as incepe o petitie, dar la ce bun... de ce s'ar intoarce, cand noi toti abia asteptam sa plecam??

pt cei interesati, doamna profesoara este bine, s'a intors la ceea ce ii place sa faca (sa coordoneze proiecte. de altfel, suflul mai dinspre "profesie" nu era deloc rau-venit. kiar necesar. tare's curios cine'o sa mai faca asta la noi in pr... ca sa organizezi evenimentele din cadrul facultatii nu inseamna profesare, e clar?)

imi permit sa dau cu ghilimele aici: "daca ii vezi pe colegii tai, spune-le sa nu mai creada toate prostiile, doar ma cunosc sunt o scarba dar nebuna nu sunt:)). a, si transmite-le numai bine din partea mea. cam in fiecare zi pomenesc despre studentii mei..."

tinem legatura! :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Eu is boboaca in ale fjsc`ului ;)) nu`mi spulbera visele gen "o sa fie bine"

Dudu Vasile spunea...

iti doresc boboaca sa ramai pana la licenta:)

Anonim spunea...

bravo, radule...bun post.....multa dreptate...salutari doamnei profesoare...si pana la urma ai trecut la irp?....

Dudu Vasile spunea...

nu stiu, inca n'am aflat:| voi scrie un post... "in functie de rezultat", cum zicea mitica dragomir:))
sanatate!

Anonim spunea...

tu doreste`mi sa TREC de licentaaa!! :))

Powered by BannerFans.com