joi, 16 iulie 2009

Mircea Lucescu si cei doi Mitici.

Ba nene, Dumitru Graur e tembel! Da' tembel rau. Pe bune!
Mircea Lucescu a facut un (pre)infarct si a fost operat. Realitatea TV a relatat treaba dupa vreo juma de ora dupa prosport.ro, primii din tara care au aflat vestea. Trista. Dar nu atat de trista pe cat o credea marele comentator Graur! Contactat telefonic de Realitatea (p'asta il vad eu mai bine online), a vorbit intruna la timpul trecut. !!! A incercat stirista sa'i spuna ca vestile sunt bune, a facut o operatie pe inima, dar in urma operatiei e ok, e la ATI, normal, da' starea lui e stabila. Graur nimic, ca a fost un om bun, ca a tras multi oameni dupa el.. Sindromul MJ's funeral loveste din nou...
Dup'aia intra in direct alt Dumitru, Dragomir. Mitica de la Liga: O operatie la inima, da, nu e de colea, da' cu tehnologia de azi din medicina e mai usor(a, apropo, l'au operat in Ucraina...), asa ca intr'o saptamana e pe picioare. Ce sa zic, asa sa fie.
Drum bun lui Razvan catre Donetsk!

l.e.: este incredibil ce se intampla pe wikipedia! nu pot sa inteleg... parca ar fi site de stiri!! Cand am intrat eu (ca uitasem cum il cheama pe fi'su:P selectionerul nationalei noastre, pana la urma. nu scrie pe wiki nimic de el), deja scria acolo la Personal ca "On 16 July 2009 he suffered a heart attack and was operated in an emergency hospital in Donetsk", iar ca sursa era o stire de pe gsp.ro, de la ora 12:37. eu am intrat pe wiki pe la 12:50. respect!

Niciun comentariu:

Powered by BannerFans.com