joi, 1 martie 2007

CTP vrea sa infiinteze o facultate de jurnalism subordonata CRP

Eu sunt sigur, CTP a lansat aceasta idee doar ca urmare a faptului ca atunci cand a venit domnia sa pe la noi pe la facultate ne'a vazut cam adormiti. O astfel de declaratie, iata, trezeste si incinge spiritele - lucru necesar si de dorit. Pe de alta parte, infiintarea pe bune a unei astfel de facultati imi va oferi (lasa) trei variante:
- imi voi prelungi perioada de "acumulare de cunostinte" cu numarul de ani cat vor considera stimabilii ca trebuie sa dureze noua facultate (ma rog, nu tocmai institutie de invatamant, pentru ca o acreditare nu se ia pe ochi incruntati si frunti late si brazdate).
- imi voi cauta de lucru la publicatiile care n-au conducere membra CRP (exista?) sau in domeniile conexe (PR, publicitate).
- imi voi cauta de lucru in presa straina. La ei acolo, departe...

Mami, asteapta'ma ca vin!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Tine-mi si mie un loc, vin si eu.

Powered by BannerFans.com