sâmbătă, 3 martie 2007

[atitudine] greu de scris...

... ce cuvinte tulburi mi'au venit in minte cand m'am trezit la fix o ora jumate dupa ce ma culcasem... Si ma culcasem si eu ca omu', pe la doispe! acum... va fi a treia zi consecutiva in care scriu la ore mici cu a.m. dupa... si a nu mai stiu cata in care nu dorm la acelasi soi de ore. In fiecare din zilele saptamanii trecute mi'am propus un lucru: sa merg la cursuri (la seminarii oricum ma cam duc...). Cursuri care incep eminamente dimineata devreme! (nu acuz pe nimeni. tare bine'ar fi picat insa pt unii sa avem toate orele de la facultate in a doua parte a zilei...) Dar deloc nu m'am gandit eu sa incerc macar putintel sa ma culc si mai devreme. nooo... cand nu mai puteam, hop si eu tzup in pat. si'mi ziceam: dorm trei ore, hai patru jumate, ma trezesc fac dus si vuuum la scoala. ihi! de unde.. in fiecare zi somn de voie ca boierii pana'n miez de dup'amiaza... Diferenta e ca in noaptea asta kiar am vrut, si, iata, pt ca am reusit sa dorm cele trei jumati de ora pana acum, de la 3 la fix 7 jumate voi dormi iar (it's an order!!!!!!!) si totul va fi bine si frumos... si de fapt ideea era ca voi face asa cum am vrut sa fac sapt asta. Pt ca, evident, in mintea mea era ca noaptea urmatoare trezitului asa de vreme sa dorm mai din timp, ca sa recuperez. si asta voi face eu maine noapte.


........Ultima discutie cu "patinatorul" ultimelor saptamani a cuprins urmatoarea lui remarca: "Nu esti nici catelus, nici dulau!". Eu mi'am zis atunci ca, cum catelus nu pot fi, voi fi, deci, dulau!... Asa sa ne ajute inspiratiunea! Noapte buna!

3 comentarii:

Andu spunea...

dude! sugerez urmatoarea tactica:Skip o noapte de dormit.Ex: luni mergi la ore, de dimineatza pana seara, ajungi acasa, nu prea tzi-e somn, no problem: te uitzi la un film, ascultzi o muzica, mai faci un post pe blog, etc. Si faci asta pana marti, la ora la care ai iar ore. Te intorci acasa marti, obosit, dar rezisti pana pe la 10-11. si sa vezi ce adormi! mai mult, iti regularirezi ritmul. works for me!

Anonim spunea...

sper sa faci si o revista gen motolife pentru fratii tai motociclisti si sa aiba si succes bafta si tot succesu

Dudu Vasile spunea...

Pentru că patinez foarte bine și repede :))
”patinatorul” din postludiu este de fapt un redactor șef despre care simțeam că are derapaje comportamentale serioase.. Din fericire, am scăpat repede unul de altul. Însă unele lecții de atunci nu le-am învățat încă.

Powered by BannerFans.com