luni, 19 martie 2007

clumsy

azi am dat o prajitura pe jos, un gol taranesc din penalti si cu cotul intr'o bara de mi'a amortit toata mana. desigur, acum pe seara m'am enervat cumplit. mergeam mai devreme cu metrou' si am simtit cum ma patrunde astenia. am scuipat rapid in san si am zis ca pana cobor din metrou imi si trece. mda...

ma doare piciorul stang ca am intindere, genunchiul drept ca m'am julit, mana dreapta nu stiu de ce, capul ca m'am enervat. nu stiu de ce m'am enervat... maine am trezit devreme plus drum lung si cu amenintator potential de plictiseala. poimaine am iar meci, mare meci mare, si bogdan si'a rupt niste tendoane la glezna, edi a facut operatie de apendicita, dragnea are genunchii in pioneze si rezista doar doua sferturi... iar eu, ca de obicei, voi incasa toate loviturile ieftine care se vor da pe teren, ca cineva tre s'o faca si p'asta, si umbla vorba ca eu ma descurc cel mai bine.

olimpiadele comunicarii incep tot maine, aflam subectul si ne apucam de treaba. voi participa cu 4 colege de la facultate la sectiunea de advertising. we're g l A D. glad to make your ad!...

daca primavara inseamna astenie, imi blestem zilele in care m'am batut cu ea ca s'o conving sa vina. dar nu. primavara e sa te plimbi cu gramada de prieteni prin herastrau seara si sa dea baietii fetelor hainele, ca lor cica le e frig iar noua nu... la 15 grade. celsius. app, renumita formatie 15 grade inregistreaza zilele astea al nici ei nu mai stiu catelea album in studioul alora de la vita de vie (parca). in conditiile in care cica sunt produsi de phoenix records, tinereii nostri tre sa'si plateasca inregistrarile din alocatii sau hai maxim burse plus banii de la mama+tata. pai asta'i primavara??

revenind: primavara... primavara mananci salata verde cu ceapa verde si marar si lamaie si branza feta... rosii, ridikii, leurda...

daca acum vreo doua seri aveam o bicicleta si eram sigur pe franele ei ieseam cu ea la o cursa nebuneasca pe mihai bravu. sau pe calea plevnei. sau pe 13 septembrie. se aude ca pe magheru sau pe elisabeta nu avem voie cu doua roti nemotorizate. si fereasca Inspiratiunea sa ma urc pe motorizate... unde ati auzit voi cursa nebuneasca pe biciclete?? youtube le stie pe toate, aproape ca un om mare... eh, noi am vrea si p'aici sa ne dam asa, da', vorba lu' andu, daca nu ne lasa traficu'... in cinstea acestor momente, dau play la "alt oras" si ma pregatesc de somn. inca nu reusesc sa cobor sub ora 12 :|

Niciun comentariu:

Powered by BannerFans.com