vineri, 16 martie 2007

[re(de)vin] copil

hm, de vo saptamana ma kinuie o lene mai groasa si mai nesimtita ca de obicei. nu numai ca mi'e lene sa'mi pun mancare si sa pun hainele la loc. situatia a denaturat atat de rau incat aproape ca mi'e lene sa ma spal. fac totusi eforturi...

important altceva este insa. am reusit sa ma bat cu primavara si sa castig. saptamana asta am infruntat'o cu peptul dezvelit si discret s'a recunoscut invinsa. marti am iesit din casa in tricou, blugi si bocanci. miercuri in tricou, blugi si adidasi. astazi am luat si'o geaca subtire cu mine, dar deja vremea se imblanzise. altfel aveam de gand sa merg mai departe: ar fi urmat bermude-tricou-adidasi, bermude-maieu-adidasi, bermude-maieu-sandale, bermude-tricou'cu'gaurele-sandale, bermude'cu'gaurele'-tricou'cu'gaurele-sandale'cu'gaurele. si desigur, okelari de soare. cu atatea gaurele una in cap mi'ar mai fi lipsit sa vad lumea prin ea.

maine am meci mare meci mare. adik peste 9 ore. incepe. o sa fiu acolo peste 8 ore. deci peste 7 ore o sa plec de acasa. o ora o sa imi ia sa ma pregatesc de duca, deci peste sase ore ma trezesc. p'astea le stiu toate, insa cine stie cand o sa ma culc??

"nenea, nenea!"
"da ma, ce vrei"
"stiu eu!"
"pai ridica mana daca stii"
"!!"
"asa... z acuma"
"o sa te culci acuma"
"o sa va culcati vrei sa zici. ce, esti ceva ruda apropiata cu gloria?"
"ma scuzi. o sa va culcati, nenea, acuma!"
"zzzzzzzzzzzzz"

copiii au o putere de convingere ceva de speriat!...

3 comentarii:

Ina si Lily spunea...

te-au convins copiii si sa castigi meciul? :P

Dudu Vasile spunea...

desigur:D. nu am avut nici o problema cu kimistii. in afara de cateva dureri de diverse... cred ca ne'au dat cu kimicale pe la nas in timpu' jocului.

Matei spunea...

Haha, Radu mi-a placut mult ce ai scris...te descurci binisor cu manuirea limbajului. Come Read my blog > Matei profu'

Powered by BannerFans.com