marți, 17 aprilie 2007

campanie

la olimpiadele comunicarii tocmai ne'am inscris cu campania noastra... anume sa'i facem pe tineri sa mearga in armata. deci fix acolo unde eu nu m'as duce nici daca m'ar ruga si mi'ar si da saxofon, aparat de fotografiat cu multi megapixeli si zoom optic cel putin 10, bicicleta, calculator mai bun, o camera numai si numai a mea, mai mult timp liber etc... apropo, a murit arcanu'!!!! armata s'a skimbat. vino sa vezi... etc etc... :D
intre timp, pe mine ma racaie ideea unei alte campanii. as face o campanie de skimbare de comportament fata de oamenii urati. serios.
mi'este imposibil de inteles de ce uneori si eu reactionez jalnic la vederea unui kip urat. dar sunt sigur ca ideile la aceasta campanie vor veni.
este actiunea unui om disperat si enervat din cauza diferentelor imense pe care okii le dicteaza in general.
"3 zile de'as mai trai, da' sa stiu ca s'a rezolvat situatiunea..."


maine ma duc la curs :D

Niciun comentariu:

Powered by BannerFans.com