duminică, 22 aprilie 2007

pro (shhhhhhhhhh)

ti.
da' multi. ei sa stea acasa.

M'am uitat in dupa'amiaza asta la manifestatia din Piata Constitutiei. am zapat, si nu mica mi'a fost mirarea cand am vazut pe otv cadre muuult mai inspirate decat pe realitatea, antena 3 sau alte d'astea... de exemplu, in timp ce Monica M. (care "nu poate ramane indiferenta la ceea ce se intampla pe scena politica") incerca sa vorbeasca multimii, otv'ul il avea in cadru pe Basescu suflecandu'si manecile camasii in carouri. A urmat preluarea microfonului si adeverirea o data in plus a faptului ca oamenii presedintelui isi fac treaba (atat cat pot si ei... vom reveni): personajul principal al mitingului de azi si'a inceput vorbirea cu pansarea unei bube pe care mitingul de joi (20 apr: "Jos parlamentul!" :|) a provocat'o si de care multi "contrasi" s'au legat vehement. Diferentierea clara dintre institutia Parlamentului si parlamentari trebuia facuta, si a fost facuta. multumim, mai departe...

uite'te'njur!...
ahem, pardon:-"... azi in Piata Constitutiei au zis o pesa Morometii. mda..

In unele momente, discursul a fost tare ezitant... A fost interesanta faza cu "am gresit cand nustu ce si nustuce?" "NUUU!.." si mai ales repetarea de fiecare data cu acelasi ton a intaririi "Nu am gresit!...". In genere urarile de sanatate au fost marcile ezitarii in discursul din dupa-amiaza asta. Ori nu au dat astia la tv strigatele multimii in toata splendoarea lor, ori oamenii kiar nu s'au motivat prea tare. Momentul cu "atunci cand aia nu merge si aia nu merge, ca sa'mi recapat puterile ies in multime. de la popor imi strang puterile" a fost bunicel, dar s'a terminat cu o urare de sanatate...

Cand am aflat mesajul discursului de vineri seara (pe care eu l'am ratat din motive subective), m'am simtit bine 5 min. dup'aia mi'am dat seama ca sigur au mai fost oameni interesati de subiect (jurnalisti sau nu) care au prevazut miscarea presedintelui. Dupa alte 2 min mi'am zis ca tot e bine sa stii ca faci parte din grupul jurnalistilor (sau viitorilor jurnalisti) care le (cam) nimeresc.

asadar... asadar, cum am mai spus, ma pun la coada asteptanda a derularii evenimentelor. e frumos, parol. traim dpdv politic&social!.. da' daca se termina trist, se duce toata sandramaua de rapa si ma grabesc sa inchid lumina... reverenta.

3 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Dudu Vasile spunea...

sa'mi traduca si mie cineva...

Anonim spunea...

nu ştiu să-ţi traduc, dar cred că ţi-ar fi util să nu mai allow anonymous comments... poate zice că îţi plătesc un advertorial pentru uleiurile lor de motor :))

Powered by BannerFans.com