joi, 10 mai 2007

DMD

intr'un mail pe care un dom' profesor d'al nostru l'a trimis intregii adunari de studenti interesati, compus cu ocazia Suspendarii, sus'numitul zicea asa...

"Acum imi asum riscul de a spune tampenii pentru unii si de a face lumina in capul altora. Dealtfel am publicate mai bine de 200 de pagini de comentarii politice, insa nu vi le-am dat pana cum din respect pentru munca voastra si din dorinta de a nu va ocupa timpul cu basini si figuri (forme deja arhetipale de cultura lingvistica). Sa ma apuc sa dau copy paste ar fi nashpa pentru antrenamentul meu intelectual, cand mult mai bine este sa pierd timpul scriind ceva nou pentru colectia de texte care se va publica dupa sucombarea mea pe alte meleaguri, caci evident consacrarea mea va fi postuma. Sunt basinile si figurile mele, in care cred si care va intoxica si pe voi sau va fac sa respirati mai bine, financiar vorbind. Le scriu pentru mine si pentru a ma antrena in discutiile cu studentii mei, care oricum nu pricep foarte multe insa nici prosti nu sunt, cum nici eu nu pricepeam de niciunele dar tot talent o sa mor."

Cum sa nu'l adori!... :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

publicul cere un nume! Da-ne un nume, Radule!

Dudu Vasile spunea...

Daniel Mihai Dragnea :)

Powered by BannerFans.com