miercuri, 23 mai 2007

[H] interviu AGO

Din culise (ale messenger-ului şi ale traficpunctro-ului) mi se suflă că există un interes vădit pentru personajul AGO. Profit de ocazie şi-mi fac şi tema la GPS (genurile presei scrise, cu G. Pistol, care nu este Gina Pistol).
Între bucuria lansării noului Starcraft şi nerăbdarea pentru vizionarea noilor episoade din Star Wars, efervescenţa lansării acţiunii "Vrei să schimbi România? Începe cu tine !!" pare că se stinge. Ce e bun însă e pus deoparte, şi nici măcar o fată nu poate schimba cursul poveştii. AGO îşi adună forţele pentru marea provocare:


Încearcă măcar pentru o zi să-ţi pese de ceilalţi !


AGO: 12 ani au trecut de la primul Starcraft! Presupun că ai jucat...
Dudu: Dacă nu, mai vorbeşti cu mine?...
AGO: Nu ai jucat?
Dudu: Nu...
AGO: Ce copilărie ai avut? Dar nu concep!.. Adică cum?...
Dudu: M-a atras mai mult wordpadu’ şi mircu’. Asta e...
AGO: Trebuia şi Starcraft dar în fine... Uite cum facem: dacă vrei să vorbeşti cu mine despre Starcraft mai bine îl joci pe primul sau te documentezi. Pe www.gamespot.com găseşti toate review-urile la toate jocurile. Vroiam să mă angajez ca game tester, dar nu era part time, doar full...
Dudu: Şi? N-aveai timp şi scoală şi asta?
AGO: Totuşi vine sesiunea şi vreau să fiu prezent când pic.

........................

AGO: Dacă vrei să auzi ceva interesant... Iţi voi împărtăşi o teorie de-a mea pe care eu am elaborat-o.
Dudu: Sunt numai ochi şi reportofon.
AGO: Este vorba despre cărţile Codul lui DaVinci, Evanghelia după Iuda şi astea...
Încă din Antichitate faraonii egipteni erau consideraţi zei. Aşa, faraonilor le era mai uşor să-i controleze pe oameni. În timpul comunismului s-a încercat o diminuare a importanţei religiei tot din acest motiv. Dar acum oamenii nu mai sunt cu toţii analfabeţi, şi răspund violent la violenţă... Deci ce poate fi mai placut decat un mind control în masă! Ce vreau să spun e că Marele Licurici a comandat scrierea acelor cărţi spre sporirea puterii lui.
Na, asta e... Nu e cine ştie ce dar am impresionat o fată cu chestia asta. Am părut puţin mai inteligent în faţa ei.
Dudu: Unde ai cunoscut-o? Cumva astăzi la istorie?
AGO: Nu. Nu-ţi zic: persoană importantă.
Dudu: Mioara Mantale!
AGO: O, da, întradevăr! Ea e! Cum de ai ghicit?
Dudu: În timpul liber sunt asistentul ei...
AGO: Aham...
Dudu: Şi azi la istorie? Au luat oamenii bileţelele?
AGO: Stai să le tragem la xerox şi să decupam ca copiii.
Dudu: Deci nu ai împărţit încă nimic..
AGO: Nu e chiar asa uşor, e de muncă. Săptămâna viitoare demarăm actul în sine, acum sunt doar preparaţii... De viaţă sentimentală nu mă întrebi ca în tabloide?
Dudu: Nu. Ce va scrie pe bileţele?
AGO: Nu am reţinut... Eminescu, Coşbuc, Alecsandri... îşi ştiau oare pe dinafară versurile? Îţi spun eu că nu. Am scris şi eu versuri la viaţa mea, dar nu le ţin minte... Poate doar titlurile.
Dudu: Ce vrei să schimbi? Ce nu-ţi convine în ţara asta?
AGO: Atitudinea... Da’chiar că am ales calea cea mai grea... Tipic mie. Să schimbi atitudinea unei naţii e cel mai greu lucru, acum mi-am dat şi eu seama... Dar nimic nu e imposibil.
Dudu: Crezi pe bune asta?
AGO: Încercarea moarte n-are. La fel s-a zis şi despre un obiect mai greu decât aerul, că nu poate să zboare, şi totuşi zboară.
Dudu: Acolo era vorba de fizică.
AGO: Iar aici de sociologie.
Dudu: Nu se pupă...
AGO: Fiecare ştiinţă are reguli şi principii.

........................

Dudu: Cine este alături de tine în acţiunea ta?
AGO: Un fost coleg din liceu actualmente student la Facultatea de Istorie
Dudu: Veţi fi de găsit pe net?
AGO: Probabil... E în idee un site. Mai mult un forum ceva...
Dudu: George, cu viaţa sentimentală cum stai?
AGO: Inexistentă.
Dudu: Trist?
AGO: Cam da, uite ce fac ca să îmi ocup timpul... încerc o schimbare a României.
Dudu: O femeie te-ar face să renunţi?
AGO: Acum că am început, nu! Dar chestia asta nu e chiar aşa de altruistă şi patriotică precum pare. De fapt încerc să cunosc mai bine, să mă împac cu mine. Unii fac sporturi extreme, alţii caută bani... Eu fac ce fac.

Niciun comentariu:

Powered by BannerFans.com