luni, 28 mai 2007

trec la pro, am zis! piuaaaa!

respectabilul Edward Stanescu, fejesecist d'al meu, coleg la echipa de baschet, si'n timpul liber jurnalist sportiv, a avut tema la multimedia sa faca un proiect in macromedia projector. si, ca orice om serios care nu vrea sa munceasca in zadar, si'a facut tema pe un subiect la indemana: prezentarea echipei noastre de baschet. simplut programelul, pe viitor el vrea mai mult de la el, contine galerie foto, informatii despre palmares, despre jucatori, home si exit. ce vreau eu sa spun... m'a impresionat mult cand am citit si e musai sa impartasesc descrierea mea. care suna fix asa: "Micutul jucator (~172 nu este chiar asa putin!!!~) poseda o viteza foarte buna (~aia da...~), prin care compenseaza lipsea taliei (~ da' talie nu era aia pe care mi'o masura croitorul cand imi stramta/largea pantalonii?...~). Cel mai rapid jucator de pe teren este prezent pe tot terenul si isi sufoca adversarul cu presingul sau agresiv (~ agresiv intradevar... finala de anul trecut am transformat'o, alaturi de colegii mei desigur, intr'un macel fara margini~). un foarte bun recuperator, in ciuda taliei sale (~ da ma, sunt suplu, am inteles! ~) si un altruist desavarsit care pune succesele echipei inaintea realizarilor personale (~ asta e c'am zis inainte de finala de anu' asta ca sunt pregatit si sa joc tot meciul si sa nu joc deloc, nu?.. mda, ai inteles ce'ai vrut tu si nu am jucat deloc! eh...:) ~). Un coechipier pe care orice jucator profesionist si'l doreste." -- aici m'au podidit lacrimile, serios!

as fi impresionat si m'as mai gandi putin la imaginea pe care o am despre baschetul pe care il stiu, citind ce'a scris edi despre mine in tema lui, dar am citit si ce'a spus despre "antrenorul" echipei: "Decanul Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Fara dumnealui echipa nu ar fi existat. A publicat numeroase carti de specialitate. Asteptam sa scrie si un volum despre echipa care i'a adus atatea satisfactii. Cat mai multe succese!" ....Deci e clar, vrajeala.. tema facuta pe genunchi inainte de ora. dar faza cu jucatorul profesionist care ma doreste alaturi a fost de maxim efect! hehe!

ideea este urmatoarea... avem viitorul in fata. daca ne apucam de antrenamente putem avea la anul echipa foarte buna. si poate invat si eu sa duc mingea aia mai cu siguranta, ca decat sa alerg si sa sar si sa mai arunc uneori de la 3 nu ma lasa inima acum sa fac altceva... formula ideala este cea cu edi si dan (DMD) pe banca tehnica (dan si in teren), si sunt sigur ca asa vom face treaba. numa' sa vrem! sa vrem sa renuntam la burti, ce mama supararii, ca parca am fi baut unii dintre noi doar borsec tusnad si stejarul de anul trecut de cand am iesit campioni incoace!! off.... hai edi, rabdare si curaj! pe eeeei!!


------- disclaimer: acest post nu contine atacuri la persoana. reproducerile de text s'au facut cu acordul (e'adevarat, ulterior, al) autorului. -------

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ahm...daca ai luat citate din acest student la jurnalism, ma declar profund dezamagit de el: inseamna ca doar baschetul din toata facultatea. Repetitii, pleonasme si redundanta. Parca in Romania nu se practicaul bursele atletice....

Anonim spunea...

Mersi mult, Radu! De la anul se vor schimba multe la echipa.
Pt anonimul de mai devreme..cateva cuvinte. Din pacate in Romania sistemul de invatamant este de asa natura.. A trebuit sa stau sa invat un program pentru a face acea prezentare (desi meseria mea e alta) ;) Din pacate am neglijat continutul (textul ;) si a iesit redundant , cu repetitii etc. Am lucrat la el doua nopti (cum zicea un coleg "48 de ore nedormite, nedorite")..
Sper ca in sezonul viitor echipa sa obtina rezultate mai bune. Si cine stie..avem in proiecte si niste burse sportive ;) O sa discutam acest aspect. In rest... da un search pe google sa imi citesti materialele daca vrei sa vezi ce scriu ;)
Salutari cordiale!

Dudu Vasile spunea...

te rog sa spui cine esti. astfel de mesaje nu se dau anonime. hm, mi se pare ca si tu ai sarit niste cuvinte p'acolo... numai bine si te astept cu numele si cnp'ul

Anonim spunea...

esti cam dur in exprimare. sau te tii mare. nu stiu. inca incerc sa aflu.

Dudu Vasile spunea...

multumesc, continua sa ma citesti. singurul motiv pentru care inca accept mesaje trimise anonim este ca poate nu toti au inteles ca pot selecta Other si pune acolo (macar) numele. nu este mare lucru. din nou te rog, dur cum sunt/ma tin, sa spui cine esti.

Anonim spunea...

anonimul 2 said: sunt, dupa cum vezi, un alt anonim. dar am sa te ascult. "continui sa te citesc"

Anonim spunea...

nice blog...dar sa nu mai ceri acordul autorului dupa ce ai postat..stii ca nu avem voie ;)..:)

Powered by BannerFans.com