joi, 10 mai 2007

Florin Chilian

Nu, nici nu a murit, nici nu a fost suspendat (ca inainte'mergatorii lui de mai sus din arhiva)

Deci nici una nici alta, spre fericirea lui si'a celor dragi. Insa mi'a trimis dragutul de el un mail. Eu am zis la'nceput ca e ceva virusache, ca prea scria ca e de la Chilian si in subject Florin Chilian... si cu attachment in plus. dubios!... Da'l deschid, ca si'asa tre sa bag calculatoru' in service si poate poate un viermisor m'ar motiva mai eficient.

Dezamagire... era chiar mail de la Chilian. catre avocatul lui, sau ceva responsabil cu imaginea. mailul cuprindea forma bruta a cererii de chemare in judecata a Ministerului Culturii, din cauza piesei "Zece", pe care astia au folosit'o prin 2005 in nusce spot, fara acordul scris din partea lu' Chilian. Stire fumata de mai bine de 2 saptamani, am aflat si eu acum... A vrut omu' sa aflu si eu? Tocmai eu?? si ca sa fie mai credibil, sa'i dau atentie, mi'a trimis miezul miejilor? M'a trecut initial gandu' sa pun aici tot mailu': cu tot

Catre Tribunalul Bucuresti

Registratura Generala",

cu tot Subsemnatul CHILIAN-POPOVICI FLORIN, cu domiciliul in Bucuresti, Str.Principatele Unite etc etc etc... mda, am adresa completa, cica sta la vila.

Ce m'a facut sa renunt la publicarea integrala a fost un blitz d'ala cum ii zice, de memorie, cu unul dintre seminariile de Deontologie de semestrul asta. Cica n'ar fi bine... Mda... i'am trimis mail inapoi, i'am multumit, dar i'am marturisit ca nu m'ajuta cu nimic. Ceea ce dealtfel este evident. Asa ca stiti ce? Mai bag un post in seara asta. Chilian nu ma merita.

Niciun comentariu:

Powered by BannerFans.com